Reklamný PPC systém Etarget
Reklamný PPC ( pay-per-click ) systém Etarget je systém distribujúci reklamné odkazy svojich inzerentov do reklamnej obsahovej siete partnerských web stránok, alebo ako uprednostňované výsledky vyhľadávania na spolupracujúcich web stránkach a v partnerských internetových katalógoch.
Zjednodušene funguje systém, tak, že inzerent si vytvorí v systéme Etarget svoj reklamný odkaz, zvolí kľúčové slová pri ktorých sa má jeho reklama zobrazovať a Etarget zobrazí jeho reklamu vždy pri výskyte kľúčového slova zadaného vo vyhľadávaní alebo ako kontextovú reklamu pri výskyte kľúčového slova v obsahu textu na web stránke v partnerskej obsahovej sieti.
Samozrejme systém je o niečo komplikovanejší, pretože počet reklamných pozícii je obmedzený a o cenu za každé kľúčové slovo a umiestnenie reklamy na určitej pozícii sa vedie licitácia medzi konkurentmi.
Systém tiež umožňuje nastavenie množstva podrobností týkajúcich sa zobrazovania ( časy kedy sa majú odkazy zobrazovať, aký rozpočet chce inzerent minúť za určité časové obdobie, na ktorých web stránkach v obsahovej sieti sa má reklamný odkaz zobrazovať a podobne ).
Keďže reklamný systém Etarget je PPC systémom platí inzerent len za kliknutie na jeho reklamný odkaz, nie za jeho zobrazenie.