Mikro webstránky
Mikro web stránkami sú označované obsahovo úzko špecializované web stránky, ktoré sú väčšinou vytvárané jedno účelovo a často len na krátke časové obdobie ( toto však nemusí byť pravidlom, môžu fungovať aj dlhodobejšie ).
Tieto web stránky sú často vytvárané z čisto marketingových dôvodov týkajúcich sa podpory predaja, zvýšenia povedomia o produkte, či uvádzania nového produktu na trh.
Spomenutý príklad uvádzania nového produktu na trh môže vyzerať v praxi takto. Pre zvýraznené efektné predstavenie sa v rámci produktovej sekcie výrobcu vytvorí špeciálna web stránka ( mikro web stránka ) zameraná len na vlastnosti a informácie o tomto novom produkte. Tá sa tiež v rámci web stránky aj externých reklamných kampaní propaguje a získava návštevníkov.
Po ukončení kampane buď zaniká, alebo zostáva ako rozšírená informácia o danom produkte v rámci produktovej sekcie web stránky výrobcu, ale už nie je výraznejšie propagovaná.