Konverzný pomer

Konverzný pomer je hodnota, ktorá vyjadruje v internetovej reklame mieru úspešnosti stanoveného cieľa. Je to pomer medzi všetkými návštevníkmi web stránky a návštevníkmi, ktorý vykonali na danej web stránke nami želanú akciu ( MDA ). Tou želanou akciou môže byť napríklad kúpa výrobku, stiahnutie brožúry, zaslanie žiadosti o cenovú ponuku a podobne.

Konverzný pomer je vyjadrený precentuálnou mierou konverzie. Jej výpočet je veľmi jednoduchý. Ak mala web stránka 100 návštevníkov z ktorých sa stal 1 zákazníkom je miera konverzie 1% ( Počet zákazníkov / Počet návštevníkov * 100 ).

späť na hlavnú stránku slovníka

K - pojmy začínajúce písmenom K


logo-1 logo-1 logo-1 logo-1 logo-1 Ak sa Vám náš projekt páči, budeme radi, ak nás podporíte pridaním ikonky cookie.sk na Vašu web stránku. Pomôžete nám tým šíriť užitočné informácie z cookie.sk k ďaľším ľuďom. Ako pridať ikonku?.